KENNISS is een start-up met een jong en gedreven team. Samen bouwen wij aan het alles-in-één-leerplatform voor de buitenruimte. We zijn op zoek naar onze communicatief vaardige collega die graag een nieuwe uitdaging wilt! Word jij onze klantadviseur?

Wat ga je precies doen?

Als klantadviseur van KENNISS ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten. Zo hou jij je onder andere bezig met het ondersteunen van klanten en zorg jij voor een succesvol onboardingstraject voor nieuwe klanten door het organiseren van sessies, trainingen en webinars. Daarnaast help je mee met het inrichten van het platform zodat klanten er direct gebruik van kunnen maken en hun eigen trainingen kunnen ontwikkelen.

Werkzaamheden:

  • Het betrekken en activeren van klanten
  • Bewaken van de klantwaarderingsscore
  • Zorgen dat klanten op schema blijven met hun mijlpalen / doelstellingen
  • Zorgen voor een succesvol onboardingstraject voor nieuwe klanten (door het organiseren van trainingen, sessies en webinars)
  • Helpen met het inrichten van het platform
  • Het beheren van de klantportefeuille

Wat krijg je van ons?

Bij KENNISS kom je te werken in een jong en gedreven team, waar resultaat en plezier samengaan.

  • Zowel parttime (minimaal 28 uur) als fulltime (40 uur) mogelijk
  • Marktconform salaris
  • Pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Veel vrijheid in het uitvoeren van je werk

Dit verwachten wij van jou

  • Je beheerst de Nederlandste taal uitstekend in woord en geschrift
  • Je hebt een HBO-/WO-denkniveau
  • Je kunt goed zelfstandig en projectmatig werken, maar vindt het ook leuk om samen met een team aan een project te werken
  • Je bent resultaatgericht, creatief, proactief en wilt graag leren

Ben jij proactief en pas jij binnen het KENNISS-team? Laat je gegevens achter door het onderstaande formulier in te vullen.